مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 16:022022-06-23اقتصادي

سرمایه سه هزار میلیاردی خودروهای خارجی در گمرک بوشهر خاک می خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رحیم بهادری مدیرکل اموال تملیکی استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تشریح وضعیت ماشین آلات رسوبی خارجی در گمرک بوشهر اظهار داشت: 375 خودرو و ماشین آلات راهسازی در انبارهای گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر وجود دارد.

وی افزود: 94 دستگاه راهسازی به ارزش هزار و 500 میلیارد تومان در انبار گمرک و اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر وجود دارد که این ماشین آلات از سال 1392 در انبار این دستگاه ها توقیف و هنوز ترخیص نشده است.

بهادری با بیان اینکه خودروهای سواری وارداتی توقیفی در گمرک و بندر بوشهر منتظر حکم قضایی هستند خاطرنشان کرد: برای 120 دستگاه خودرو سواری خارجی رسوبی در گمرک و بندر بوشهر از سوی محاکم قضایی هنوز رأی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه خودروهای رسوبی در گمرک مشمول قانون قاچاق هستند بیان کرد: برای بقیه خودروهای رسوبی در گمرک و بنادر استان بوشهر هم اگر حکم قضایی صادر شده به سبب نداشتن مجوز قانونی، هنوز ترخیص نشده اند.

بهادری ارزش هر خودرو سواری توقیفی را بین چهار میلیارد تا 12 میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: در مجموع ارزش این خودروهای رسوبی در انبار گمرک و بندر بوشهر بین هزار و 200 تا هزار و 500 میلیارد تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه سه هزار میلیاردی خودروهای خارجی در گمرک بوشهر خاک می خورد

سرمایه سه هزار میلیاردی خودروهای خارجی در گمرک بوشهر خاک می خورد