مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 14:522022-06-23سياسي

حمایت تمام قد اتحادیه عرب از آشتی ملی در لیبی


دبیرکل اتحادیه عرب از آمادگی کامل این نهاد برای به سرانجام رسیدن آشتی ملی در لیبی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، امروز (پنجشنبه) نشست راه اندازی چشم انداز راهبردی پروژه آشتی ملی در طرابلس لیبی برگزار شد.

پروژه آشتی ملی از مأموریت های محوله به شورای ریاستی در لیبی بود که در مارس 2021 به آن واگذار شد و انتظار می رفت تا قبل از برگزاری انتخابات در 24 دسامبر، آن را تهیه کند.

بر اساس گزارش الوسط ، احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب در نشست امروز طرابلس از آمادگی اتحادیه عرب برای به سرانجام رسیدن آشتی ملی به نحوی که تمام موضوعات مهم را پوشش و به مرحله انتقالی پایان دهد، تأکید کرد.

بر اساس گزارش الوسط ، ابوالغیط در ادامه اجتناب از بازگشت جنگ به لیبی شد و گفت : در جنگ میان فرزندان یک کشور، برنده و بازنده ای وجود ندارد .

وی تأکید کرد، اتحادیه عرب از تمام تلاش های صادقانه لیبیایی ها برای به دست گرفتن زمام سیاسی توسط خودشان بدون دیکته طرف های خارجی حمایت می کند.

ابوالغیط ادامه داد: در زمانی که از چالش هایی که مانه از آغاز این چشم انداز سیاسی در زمان مشخص می شد، آگاه هستیم امید، ما را به ادامه کار برای تحقق اهداف نهایی و پیشرفت قابل ملاحظه در روند سیاسی تا برگزاری انتخابات ملی تشویق می کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت تمام قد اتحادیه عرب از آشتی ملی در لیبی

حمایت تمام قد اتحادیه عرب از آشتی ملی در لیبی