مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 14:522022-06-23بين الملل

درس فراموش نشدنی قبایل عراقی به اشغالگران آمریکایی


نواده یکی از رهبران عشائر انقلاب 1920 عراق، تصریح کرد که در صورت تداوم اهمال در افشای نتایج تحقیقات عملیات ترور در فرودگاه بغداد، قبایل عراقی موضعی می گیرند که اشغالگران آمریکایی هرگز آن را فراموش نخواهند کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آمر شعلان ابوالجون نوه یکی از رهبران انقلاب 1920 عراق علیه اشغالگری و استعمار انگلیسی ها، که هدایت این انقلاب را در جنوب عراق برعهده داشت، امروز (پنجشنبه، 23 ژوئن)، تاکید کرد که قبایل عراقی موضعی را در قبال ترور فرماندهان پیروزی بر داعش می گیرد که اشغالگر آمریکایی آن را فراموش نخواهد کرد.

وی در گفت وگو با وبگاه المعلومه با تاکید بر این امر، از پارلمان عراق خواست تا در قبال اظهارات اخیر مایک  پامپئو وزیر خارجه سابق آمریکا موضع گیری کنید.

ابوالجون تاکید کرد: قبایل عراقی در صورت تعلل و اهمال در افشای نتایج تحقیقات در مورد ترور فرماندهان پیروزی بر داعش و ارائه آن به افکار عمومی، حرف خواهند زد و موضعگیری خواهند کرد.

وی که از شیوخ عشیره الظوالم عراق است، تاکید کرد: اشغالگران آمریکایی عواقب و پیامدهای جنایت فرودگاه بغداد را به دوش می کشند.

اشغالگران کاملاً از واکنش قبایل عراقی آگاه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس فراموش نشدنی قبایل عراقی به اشغالگران آمریکایی

درس فراموش نشدنی قبایل عراقی به اشغالگران آمریکایی