مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-23سياسي

آزادی 91 زن محکوم از زندان بزرگ تهران


رییس کل دادگستری استان تهران در جریان بازدید از کانون اصلاح و تربیت از موافقت با درخواست عفو 91 نفر از مددجویان در پی دستور رییس قوه قضاییه متعاقب بازدید از زندان زنان و اعزام هیاتی از سوی دادگستری کل استان تهران خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، علی القاصی در دومین روز از هفته قوه قضاییه که حرکت جهادی، تحول و تعالی قضایی نام گذاری شده، در صدر یک هیات قضایی از کانون اصلاح و تربیت بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف کانون اصلاح و تربیت با مددجویانی ملاقات کرد که در پی قتل و به دلیل عدم شناسایی اولیای دم بلاتکلیف بودند.

القاصی دستور ریاست قوه قضاییه متعاقب بازدید از زندان زنان را مورد اشاره قرار داد و گفت: در پی دستور ریاست قوه قضاییه هیاتی به این زندان اعزام شد و با اهتمام و نظارت جدی، اقدامات این هیات دارای نتایج مثبت و قابل توجهی بود.

رییس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد درخواست آزادی مشروط داشتند که به طور ویژه درخواست آن ها در حال رسیدگی است.

وی اذعان کرد: همچنین حدود 118 نفر درخواست عفو داشتند که در نهایت با درخواست 91 نفر از این افراد موافقت شد که همه این موارد از نتایج و دستاوردهای حاصل از بازدید ریاست محترم قوه قضاییه از زندان زنان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 91 زن محکوم از زندان بزرگ تهران

آزادی 91 زن محکوم از زندان بزرگ تهران