مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 13:022022-06-23اقتصادي

تکمیل خط انتقال «رویدر» نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مشاور وزیر نیرو و رییس مرکز جهاد آبرسانی با حضور در هرمزگان از پروژه های محرومیت زدایی شهرستان خمیر که با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) و وزارت نیرو در حال اجرا است بازدید کرد.

عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان در بازدید مشاور وزیر نیرو و رییس مرکز جهاد آبرسانی از پروژه تامین آب رویدر و روستاهای مسیر از آبشیرینکن خلیج فارس گفت: برای تامین آب روستاهای این مسیر هیچگونه منبع پایدار آب شرب غیر از آبشیرینکن وجود ندارد.

وی افزود: 38 کیلومتر از خط انتقال آب شهر رویدر و روستاهای مسیر اجرا شده است و برای بهره مندی آن ها نیازمند اجرای 56 کیلومتر خط انتقال جدید در فاز دوم طرح هستیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب هرمزگان تصریح کرد: عمده روستاهای هدف در طرح یاد شده در مسیر اصلی قرار دارند و با تامین اعتبار و اجرای خط انتقال از آب شیرینکن خلیج فارس جمعیتی بالغ بر 34 هزار نفر از آب شرب با کیفیت و پایدار آب شیرینکن بهره مند می شوند.

حمزه پور ورود جدی دولت به پروژه های آبرسانی و مشارکت سپاه در این حوزه را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: یک شهر و 38 روستای مسیر خط انتقال کهورستان و رویدر شبکه آبرسانی دارند و نیاز است با اقدام جهادی، خط انتقال باقی مانده اجرا شود تا روستاهای مسیر به پایداری در آب شرب دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط انتقال «رویدر» نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار

تکمیل خط انتقال «رویدر» نیازمند 150 میلیارد تومان اعتبار