مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 12:422022-06-23اقتصادي

سالانه 35 میلیون قطعه ماهی زینتی از استان قزوین صادر می شود


معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران گفت: سالانه 291 میلیون قطعه صادرات در حوزه ماهیان زینتی اتفاق می افتد که سهم استان قزوین 35 میلیون قطعه بوده و جایگاه بسیار خوبی به دست آورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سید حسین حسینی در آیین تجلیل از 44 نمونه استانی و ملی بخش کشاورزی در استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات جهادکشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: امروز استان قزوین در حوزه ماهیان زینتی به رتبه سوم کشوری دست یافته است.

وی اضافه کرد: سالانه 291 میلیون قطعه صادرات در حوزه ماهیان زینتی اتفاق می افتد که سهم استان قزوین 35 میلیون قطعه بوده و جایگاه بسیار خوبی به دست آورده است.

حسینی تاکید کرد: زنجیره ارزش افزوده بخش شیلات در استان قزوین نسبت به سال های گذشته افزایش یافته است و باعث شده تا حجم عظیمی از نمونه های بخش کشاورزی در این استان وجود داشته باشد.

این مسؤول بیان کرد: با یک مدیریت علمی و دانش افزایی می توان توان اقتصادی کشور را افزایش داد که خوشبختانه این مهم در استان قزوین باید به انتقال دانش بین نسلی اقدام کند.

  معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران یادآور شد: در آینده اقتدار کشورها بر اساس میزان تولید غذا و آب شیرین محاسبه می شود و ما نیز باید در این مسیر با قوت، اقدامات و دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 35 میلیون قطعه ماهی زینتی از استان قزوین صادر می شود

سالانه 35 میلیون قطعه ماهی زینتی از استان قزوین صادر می شود