مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 12:322022-06-23سياسي

همت برای تولید بیشتر و حراست از اراضی کشاورزی در دستور کار باشد


نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: همت برای تولید بیشتر و حراست از زمین های کشاورزی باید در دستور کار باشد، چون تغییر کاربری اراضی کشاورزی بلاهای بسیاری در دشت قزوین ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی در آیین تجلیل از 44 نمونه استانی و ملی بخش کشاورزی در استان قزوین که پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: بی تقوایی فقط در رفتار و کردار نیست بلکه اسراف در حوزه آب و تولید نیز بی تقوایی محسوب می شود.

وی اضافه کرد: در همین استان قزوین و در منطقه الموت که زمانی مرجع گیاهان و تولیدات محصول کشاورزی محسوب می شد، اکنون خود وابستگی پیدا کرده و محصولات کشاورزی را از جای دیگر تامین می کند، این روند باید تغییر و اصلاح پیدا کند.

آیت الله عابدینی بیان کرد: چند دهه قبل گفته می شد که فقط تولیدات خراسان می تواند گندم مورد نیاز کشور را تامین کند، اکنون همه استان ها باید دست به دست هم دهند و این مهم را محقق سازند که انصافا دشت زرخیز و حاصلخیز قزوین نقش بسزایی در این زمینه دارد.

  نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: همت برای تولید بیشتر و حراست از زمین های کشاورزی باید در دستور کار باشد، چون تغییر کاربری اراضی کشاورزی بلاهای بسیاری در دشت قزوین ایجاد کرده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همت برای تولید بیشتر و حراست از اراضی کشاورزی در دستور کار باشد

همت برای تولید بیشتر و حراست از اراضی کشاورزی در دستور کار باشد