مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 11:222022-06-23اقتصادي

افزایش 50 درصدی کشت مکانیزه در سوادکوه/ برخورد با 100 مورد ساخت و ساز غیرمجاز


مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه از رشد 50 درصدی کشت مکانیزه برنج در شهرستان خبر داد و گفت: سال گذشته 100 مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی شد و بر اساس قانون با این موارد برخورد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حمید رضا شهابیان صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه زمین های شالیزاری بالا لله بند سوادکوه با اشاره به اینکه 174 هکتار سطح زیر کشت گندم و هزار و 650 هکتار جو وجود دارد، اظهار کرد: برای افزایش راندمان تولید با همت ستاد اجرایی فرمان امام در سه مرحله نهاده رایگان و 3 دستگاه خطی کار با تسهیلات ارزان قیمت در اختیار کشاورزان قرار دادیم تا با کاهش مصرف بذر در سطح به افزایش تولید و کیفیت محصول کمک کنیم.

مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه با عذرخواهی از دامداران به خاطر مشکل ایجاد شده در بخش نهاده های دامی، افزود: در زمستان گذشته تزریق نهاده های دامی به دامداران کاهش یافت و مشکلاتی را ایجاد کرد که امیدواریم بعد از آزاد سازی یارانه ها و جراحی اقتصادی دولت، اتفاقات مثبتی در این حوزه رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از کشاورزان، دامداران و مرغداران تسهیلات خوبی تعریف شد و به عنوان مثال از محل تبصره 18 بند الف تاکنون 9 کشاورز به مبلغ 3 میلیارد تومان تسهیلات دریافت کردند و همچنین دامداران و مرغداران از طریق کارت ویژه خود تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی کشت مکانیزه در سوادکوه/ برخورد با 100 مورد ساخت و ساز غیرمجاز

افزایش 50 درصدی کشت مکانیزه در سوادکوه/ برخورد با 100 مورد ساخت و ساز غیرمجاز