مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 10:222022-06-23اقتصادي

اصلاح نظام بانکی با سه محور آغاز شد


اصلاح نظام بانکی با سه محور اصلاح رابطه دولت با بانک مرکزی، اصلاح رابطه بانکها با این بانک و اصلاح رابطه بانکها با مردم آغازشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی بانک مرکزی ، علی صالح آبادی، محیط بانکداری کشور را مستعد رشد و توسعه دانست و گفت: بانک مرکزی به عنوان تنظیم گر مقررات پولی وبانکی، حمایت از نوآوری ها در این بخش را وظیفه خود می داند.

لذا ایجاد محیط های آزمون تنظیم گری لازمه توسعه فناوری است و ایجاد این محیط های آزمون موجب تسهیل نوآوری در حوزه های فناوری جدید در صنعت بانکداری کشور می شود.

رییس کل بانک مرکزی افزود: اطمینان به دانش و آگاهی افراد در حوزه های تخصصی همواره موجب خلق فرصت های جدید در محیط اجرا می شود و نمود عینی این واقعیت مراسم امروز است، دلیل این مدعا نیز آن است که ما 40 روز پیش میزبان فعالان فناوری های ملی در بانک مرکزی بودیم و امروز  پس از گذشت 40 روز، شاهد رونمایی از  محیط آزمون تنظیم گری بانک مرکزی هستیم.

وی ایجاد این محیط را که با متولی گری دبیرخانه شرکت ملی انفورماتیک ایجاد شده است؛ را مرهون تلاش و همراهی همکاران بانک مرکزی، شورای سیاست گذاری به ریاست معاون فناوری های نوین بانک مرکزی دانست و گفت: امیدوارم این اتفاق مثبت در حوزه فناوری بستر مناسبی برای استفاده از ایده های فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح نظام بانکی با سه محور آغاز شد

اصلاح نظام بانکی با سه محور آغاز شد