مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 09:222022-06-23دانش

980 بلوک خوابگاهی با ظرفیت 202 هزار نفردر دانشگاه های کشور فعال است


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: تعداد خوابگاه های کشور 980 بلوک خوابگاهی با ظرفیت 202 هزار نفر و با متوسط پوشش خوابگاهی 37 درصد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، مسعود گنجی رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از بخش های مختلف دانشگاه کردستان از جمله 6 بلوک خوابگاه فرشتگان، سلف سرویس دانشجویی مرکزی، سراهای دانشجویی پسران دیار و دختران کوثر بازدید کرد.

  رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این بازدید با اشاره به آمار خوابگاه های کشور، گفت: تعداد خوابگاه های کشور 980 بلوک خوابگاهی با ظرفیت 202 هزار نفر و با متوسط پوشش خوابگاهی 37 درصد است.

وی تصریح کرد: در دانشگاه کردستان سطح پوشش خوابگاهی تقریبا نزدیک به سطح متوسط کشور است و امید می رود این میزان به 50 درصد افزایش یابد ضمناً دانشگاه کردستان در این راستا برنامه مدونی برای چندسال آینده خود دارد.

  گنجی افزود: هدف از سفر به کردستان، بررسی مسائل رفاهی دانشجویان و استفاده از ظرفیت های دانشگاه کردستان بود و تصمیمات خوبی برای ایجاد خوابگاه متاهلی و ارتقاء خوابگاه های مجردی اتخاذ گردید که انشاالله برای رشد و شکوفایی دانشگاه و ایجاد نشاط علمی مثمر ثمر خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

980 بلوک خوابگاهی با ظرفیت 202 هزار نفردر دانشگاه های کشور فعال است

980 بلوک خوابگاهی با ظرفیت 202 هزار نفردر دانشگاه های کشور فعال است