مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 08:422022-06-23سياسي

اظهارات رییس جمهور در تعارض با زحمات کادر سلامت نیست


عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی اظهارات آیت الله رییسی در جمع جهادگران کشور را در تعارض با زحمات کادر سلامت ندانست و گفت: رییس جمهور با ذکر نقل قولی از رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان بنا داشته تا کار جهادی در گیلان را همگان مثال بزند.

- مهرداد گودرزوند چگینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به سخنرانی رییس جمهوری در جمع هسته های جهادی و گروه های مردمی و جریحه دار شدن احساسات برخی از اقشار ازجمله عده ای از پزشکان و پرستاران اظهار کرد: ضمن تقدیر از توجه رییس جمهوری به کارِ گروه های جهادی، به نظر می رسد از فرمایشات آیت الله رییسی سوءبرداشت شده است.

وی با بیان اینکه برخی ها نه سخنرانی کامل رییس جمهوری را گوش داده و نه از مواضع انقلابی وی باخبرند، افزود: رییس جمهور در جمع جهادگران به نقل قولی از رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان اشاره و در آن سعی کرده تا نمونه ای از کار جهادی ارزشمند و مؤثر را برای همگان مثال بزند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان با اذعان به این نکته که هیچ گاه اظهارات رییس جمهوری در بیان نقل قول از رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در تعارض و تقابل با زحمات کادر پزشک و پرستار نبوده و نیست، گفت: بهره گیری از همه ظرفیت ها به ویژه جهادگران در بحران کرونا در گیلان نمونه مثال زدنی است و رییس جمهور بنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات رییس جمهور در تعارض با زحمات کادر سلامت نیست

اظهارات رییس جمهور در تعارض با زحمات کادر سلامت نیست