مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 08:072022-06-23اجتماعي

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی امروز وزش باد در مناطق غرب، مرکز و شرق استان سبب فعال شدن کانون های داخلی می شود و در بعدازظهر نیز شدت وزش باد در مناطق شرق به 70 تا 90 کیلومتر بر ساعت می رسد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به آلودگی هوای شهر اصفهان اظهار داشت: در سه ماهه اول سال اصفهان هوای اصفهان 44 روز قابل قبول و 49 روز ناسالم بوده است که اکثر این روزها به علت خیزش کانون های گرد و غبار در شهر اصفهان و شهرهای مرکزی بوده است.

وی با بیان اینکه نیمه دوم سال آلودگی هوا بیشتر به علت پایداری جو و وارونگی دما و انتشار آلاینده های ناشی از منابع ثابت و سیار است، افزود: منشأ آلاینده های منابع ثابت صنایع و منابع متحرک خودروها هستند که با توجه به کاهش دما، پایداری جو و وارونگی دما شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ها فراهم می شود.

شیشه فروش با بیان اینکه در شش ماهه اول سال به علت گرد و غبار و خیزش کانون ها شرایط آلودگی هوا و کاهش میدان دید را شاهد هستیم، گفت: بر اساس پیش بینی سازمان هواشناسی روز گذشته کانون های شمال عراق فعال شده بود و بیشتر استان های جنوبی و غربی را فرا گرفته بود و زبانه های آن اصفهان را نیز فرا گرفت که سبب کاهش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در اصفهان

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در اصفهان