مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 06:322022-06-23بين الملل

استقبال از درخواست سازمان ملل برای رفع محاصره غزه


سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین از اظهارات سخنگوی سازمان ملل پیرامون رفع محاصره نوار غزه استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر از تارنمای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، این جنبش از اظهارات سخنگوی سازمان ملل متحد پیرامون رفع محاصره نوار غزه استقبال کرد.

بر اساس این گزارش، اظهارات استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل که طی آن به درد و رنج ساکنان غزه درپی محاصره 15 ساله اشاره کرده و ضرورت رفع کامل آن را خواستار شده بود، با استقبال جنبش حماس مواجه شد.

فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران گفت که این اظهارات از سوی یک مقام سازمان ملل بار دیگر حجم درد و رنج بیش از دو میلیون فلسطینی را که در نقض آشکار قوانین بین المللی و بدیهی ترین حقوق بشر مورد محاصره ظالمانه قرار گرفته اند، نشان می دهد.

سخنگوی حماس همچنین از سازمان ملل و تمام نهادهای حقوق بشر بین المللی خواست تا با این اظهارات و گزارش ها تعامل جدی داشته باشند و در راستای تشدید تلاش ها برای پایان دادن به درد و رنج ملت فلسطین و فشار به اشغالگران صهیونیست جهت رفع محاصره غزه تلاش نمایند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس پیش از این هم با انتشار بیانیه ای از مواضع کشور آفریقای جنوبی و همچنین پارلمان منطقه خودمختار کاتالونیا علیه جنایات رژیم اشغالگر صهیونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از درخواست سازمان ملل برای رفع محاصره غزه

استقبال از درخواست سازمان ملل برای رفع محاصره غزه