مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 04:372022-06-23اقتصادي

عرضه تنها راه علاج پایان دادن ناز موجران و تمنای مستاجران!


تنها راه علاج این سال ها و روزهای بازار مسکن، اتمام پروژه های ناتمام به جای مانده مسکن مهر و در دست اقدام مسکن ملی است و باید آن قدر بازار مسکن از عرضه اشباع شود که جای نازکردن موجر و تمنای مستاجر عوض شود.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی در روزهای اخیر ستاد تنظیم بازار با بررسی بسته سیاستی وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن، سقف افزایش اجاره بها در تهران و شهرستان ها را تعیین کرد.

در این جلسه که به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد، سقف افزایش اجاره بهای مسکن نسبت به اجاره بهای سال 1400، در تهران حداکثر 25 درصد و کلانشهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت 20 درصد و سایر شهرها 15 درصد به تصویب رسید.

براساس این مصوبه، سازمان تعزیرات حکومتی مکلف شد تا با مشاوران املاک متخلف که این سقف افزایش را رعایت نکنند، برخورد کند.

اکنون وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده که مصوبه ستاد کرونا درباره قراردادهای اجاره امسال هم قابل اجرا است، بر این اساس اگر مالکان، اجاره بها را بیش از سقف ستاد کرونا افزایش دهند، مستأجر نباید بپذیرد و صاحبخانه موظف است تا سه ماه پس از اعلام رسمی پایان کرونا قرارداد مستأجر را تمدید کند.

البته این مصوبه شامل حال مستاجرانی می شود که ساکن هستند و می خواهند قرارداد خود را تمدید کنند و شامل مستاجران جدید نمی شود و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه تنها راه علاج پایان دادن ناز موجران و تمنای مستاجران!

عرضه تنها راه علاج پایان دادن ناز موجران و تمنای مستاجران!