مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 02:422022-06-22بين الملل

نشست نظامی کره شمالی با حضور «کیم جونگ اون»


نشست نظامی کره شمالی با حضور «کیم جونگ اون» - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های دولتی کره شمالی روز پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازدادند که کیم جونگ اون رهبر این کشور، در بحبوحه نگرانی ها از آزمایش احتمالی اتمی توسط پیونگ یانگ، در نشست بزرگ حزب حاکم در مورد سیاست های نظامی و دفاعی کره شمالی شرکت کرد.

خبرگزاری کِی سی اِن اِی بامداد پنجشنبه نوشت: در این نشست، حزب حاکم کره شمالی در مورد افزودن وظایف عملیاتی به یگان های خط مقدم، اصلاح طرح های عملیات و تجدید ساختار تشکیلات سازمانی نظامی کلیدی گفت وگو کرد و کیم بر اهمیت تلاش ها برای ارتقای قابلیت های عملیاتی یگان های خط مقدم تاکید کرد .

به نوشته خبرگزاری رویترز ، این نشست که از روز دوشنبه آغاز شده و برای دومین روز هم به کار خود ادامه داد، از سوی کشورهای متخاصم کره شمالی به دقت زیر نظر گرفته می شود زیرا می تواند سرنخ هایی در مورد زمان آزمایش اتمی این کشور ارائه دهد.

یکی از مقامات دفتر ریاست جمهوری کره جنوبی می گوید که به نظر وی، پیونگ یانگ ممکن است هفتمین آزمایش اتمی خود را با توجه به تقویم سیاسی چین و وضعیت شیوع همه گیری ویروس کووید19 در این کشور به تاخیر بیاندازد.

کیم روز گذشته نیز ریاست این جلسه نظامی را برعهده داشت که در آن در مورد وظایف اصلی برای تقویت بیشتر عملکرد و نقش کمیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست نظامی کره شمالی با حضور «کیم جونگ اون»

نشست نظامی کره شمالی با حضور «کیم جونگ اون»