مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 تیر 1401 ساعت 01:522022-06-22اقتصادي

اشتغالزایی با زنبور عسل!/ بانویی که یک تن عسل تولید می کند


یک کارآفرین طارمی با خرید کلنی زنبور عسل برای خود و خانواده اش اشتغالزایی کرده و سالانه یک تن عسل تولید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، چه عجیب است! حکایت سختی و رنج و تنگ دستی، آن زمان که دستانت خالی باشد و برای اندک معاش روزانه بلاتکلیف باشی! شرایط آنقدر سخت می شود که هر لحظه به فکر راه چاره هستی، اما نمی دانی از چه کسی باید کمک بگیری، با این حال امید به خدا باعث می شود که ادامه بدهی و چه زیباست در این شرایط سخت،  امیدت را از دست ندهی و وجود خالق مهربان را در زندگی ات حس کنی و با توکل به خود او، مسیر پرفراز و نشیب زندگی را با همت و تلاش خود بپیمایی.

این روایت، روایت اغلب کارآفرینان و مددجویانی است که با توکل به خداوند و با حمایت کمیته امداد از دل شرایط سخت کارآفرینی کرده و فعل خواستن توانستن را به معنای واقعی صرف می کنند.

مهناز محمدی یکی از کارآفرینان کمیته امداد است که در شرایط سخت مالی با کمک کمیته امداد به یک کار شیرین دست زده و به یکی از تولیدکنندگان بزرگ عسل تبدیل شده است.

این کارآفرین نمونه طارمی که به علت درآمد پایین به دنبال شغل بوده با مراجعه به کمیته امداد و با معرفی مشاوران این نهاد تولیدی عسل به راه انداخته و در همان گام نخست برای 3 نفر اشتغالزایی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغالزایی با زنبور عسل!/ بانویی که یک تن عسل تولید می کند

اشتغالزایی با زنبور عسل!/ بانویی که یک تن عسل تولید می کند