مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 22:272022-06-22حوادث

مرگ تلخ با انسولین


مرد 62 ساله ای که همسر دومش را در حاشیه یکی از خیابان های منطقه الهیه مشهد به قتل رسانده بود، با آن که ساعتی بعد توسط کارآگاهان به مرکز درمانی انتقال یافت اما بر اثر عوارض ناشی از تزریق انسولین و مصرف قرص جان سپرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این حادثه هولناک ظهر پنج شنبه گذشته در منطقه الهیه مشهد هنگامی رخ داد که مرد پژوسواری یک راننده زن را متوقف کرد و با ضربات چاقو به جانش افتاد.

این مرد میان سال خشمگین، بی رحمانه تیغه چاقو را بر نقاط مختلف پیکر راننده زن فرود می آورد که شمار آن از 20 ضربه هم گذشت.

در همین حال تعدادی از کارگران ساختمانی که در همان نزدیکی مشغول کار بودند با مشاهده این صحنه وحشتناک با چوب و بیلی که در دست داشتند به طرف مرد مهاجم ناشناس هجوم بردند تا او را از این جنایت هولناک بازدارند ولی مرد میان سال سوار بر 206 نوک مدادی شد تا از محل فرار کند.

کارگران که ماجرا را این گونه دیدند برای متوقف کردن خودروی او، با لوازمی که در دست داشتند، شیشه خودرو را تخریب کردند اما مرد عصبانی پدال گاز را فشرد و در حالی از صحنه حادثه گریخت که زن جوان پشت فرمان نفس های آخر را می کشید.

کارگران و رهگذران بلافاصله با اورژانس و پلیس تماس گرفتند اما امدادگران زمانی به محل رسیدند که زن 40 ساله بر اثر خون ریزی شدید و عوارض ناشی از اصابت ضربات چاقو جان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ تلخ با انسولین

مرگ تلخ با انسولین