مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 22:222022-06-22حوادث

زلزله افغانستان / ارسال کمک هلال احمر ایران/ 2 هزار چادر امدادی و بسته غذایی


بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگی 6 ریشتر حوالی شهر «خوست»در جنوب شرق افغانستان را لرزاند که بیش از هزار کشته و خسارت مالی فراوانی به جای گذاشت.

- بامداد امروز زمین لرزه ای به بزرگی 6 ریشتر حوالی شهر خوست در جنوب شرق افغانستان را لرزاند که بیش از هزار کشته و خسارت مالی فراوانی به جای گذاشت.

دبیرکل هلال احمر از ارسال محموله امدادی بشردوستانه هلال احمر ایران به مقصد افغانستان شامل هزار بسته غذایی و هزار دستگاه چادر امدادی برای کمک به زلزله زدگان این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ دکتر یعقوب سلیمانی، جانباختن تعدادی از شهروندان افغانستان در پی زلزله 6 ریشتری بامداد امروز در شهر خوست ، را تسلیت گفت و افزود: با توجه به خسارات سنگین به جامانده از این زلزله، جمعیت هلال احمر ایران یک محموله کمک های بشر دوستانه شامل 400 دستگاه چادر امدادی و 800 تخته موکت را به افغانستان ارسال می کند.

وی ادامه داد: این محموله امشب از تهران به صورت هوایی با هواپیماهای ارتش ارسال می شود و علاوه بر آن، محموله دیگری نیز از استان سیستان و بلوچستان به صورت زمینی به افغانستان ارسال می شود که شامل 1200 تخته موکت، هزار بسته غذایی و 600 دستگاه چادر امدادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلزله افغانستان / ارسال کمک هلال احمر ایران/ 2 هزار چادر امدادی و بسته غذایی

زلزله افغانستان / ارسال کمک هلال احمر ایران/ 2 هزار چادر امدادی و بسته غذایی