مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 20:522022-06-22ورزشي

زباله بوشهری ها به صورت هوشمند جمع آوری می شود!


لایحه انتقال حساب های درآمدی شهرداری به پست بانک و طرح تفکیک پسماندهای خشک از مبدأ و مقصد از مهم ترین لوایح رسیده به شورای شهر بوشهر در هفته جاری بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، جلسه علنی شورای شهر بوشهر با حضور حجت الاسلام طاهری، مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر و حسین حیدری شهردار بوشهر برگزار شد.

حجت الاسلام طاهری اظهار داشت: روحانی در مساجد، نباید صرفاً برای اقامه نماز جماعت باشد و باید مجموعه فعالیت هایی را برای طیف های مختلف افراد در محل ارائه کند.

مدیرکل سازمان تبلیغات استان بوشهر با بیان اینکه روحانی باید در محل، برای کودک و نوجوان و حل مشکلات خانوادگی محله برنامه داشته باشد افزود: لازم است روحانی، معضلات محل را شناسایی و با دستکاه های مختلف ارتباط برقرار کند.

وی عنوان کرد: نیازمند برخورداری از روحانیونی هستیم که محدود به خواندن دروس حوزوی نباشد بلکه توانمندی کارآفرینی و نقش آفرینی در همه ابعاد را داشته باشد.

ایمان زندی نیا از اعضای شورای شهر بوشهر گفت: حلقه مفقوده ما در مدیریت شهری، عدم نگاه به محلات با رویکرد مسجد محوری است.

وی افزود: با کمک کمیسیون فرهنگی و افرادی از بیرون، یک ساختار را درون شهرداری برای ارتباط با محلات با رویکرد مسجد محوری با نام شورای فرهنگی اجتماعی محلات ذیل سازمان فرهنگی ورز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زباله بوشهری ها به صورت هوشمند جمع آوری می شود!

زباله بوشهری ها به صورت هوشمند جمع آوری می شود!