مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 19:572022-06-22سياسي

حمایت از تولید صرفا با ورود یک دستگاه محقق نخواهد شد


رییس کل دادگستری استان تهران از احیاء و راه اندازی 48 شرکت و واحد تولیدی با پیگیری های اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری استان تهران که طی سنوات گذشته دچار ورشکستگی شده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس؛ علی القاصی، رییس کل دادگستری استان تهران در اولین روز از هفته قوه قضاییه که حمایت قضایی از تولید دانش بنیان و صیانت از حقوق عامه نام گذاری شده است، از یک شرکت تولیدی دانش بنیان به نام مرکز پژوهش متالوژی رازی بازدید کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران ضمن بازدید از بخش های مختلف این شرکت دانش بنیان در جریان فرایند و چگونگی نحوه ارائه خدمات به مشتریان در این شرکت قرار گرفت و مهم ترین موانع و مشکلات موجود در مسیر فعالیت این شرکت را احصاء نمود.

القاصی در نشستی با حضور مدیران و مسئولان مرکز پژوهش متالوژی رازی با گرامی داشت ایام هفته قوه قضاییه گفت: دستگاه قضایی بنا بر رسالت خود در جهت حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی، اشتغال و توسعه فعالیت های تولیدی، حمایت ها و پشتیبانی های لازم را در حیطه وظایف قانونی از شرکت ها و واحدهای تولیدی به ویژه شرکت های دانش بنیان دارد.

نقش تولید و اشتغال در تقویت استقلال کشور در عرصه های گوناگون و خنثی سازی تحریم ها رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر اهمیت مقوله تولید و اشتغال در کشور و نقش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید صرفا با ورود یک دستگاه محقق نخواهد شد

حمایت از تولید صرفا با ورود یک دستگاه محقق نخواهد شد