مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:222022-06-22سياسي

شهید چمران دانشمند به تمام معنا و یک رزمنده واقعی بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، همایش استانی بزرگداشت شهادت دکتر مصطفی چمران و روز ملی بسیج اساتید با عنوان نهضت استادی بسیج در جهاد تبیین با سخنرانی امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد.

رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان ویژگی های شهید چمران افزود: ایشان خداجو، بسیار با استعداد، خوش ذوق، لطیف، دانشمند یکی از دو نفر برتر دانشگاه ایالت متحده، اهل مناجات، با انصاف، شجاع، سرسخت، یک فرد برجسته و عکاس بسیار قابلی بود.

وی گفت: شهید چمران دانشمند به تمام معنا و یک رزمنده واقعی بود، پروژه هایی را شهید چمران در بحث نظامی در همان سال 60 داشتند، بحث ساخت زیردریایی بود نخستین کسی که زیردریایی را در کشور ما مطرح کرد دکتر چمران بود که زیردریایی را برای عبور از اروند ساخته بود که این امر موجب شروع ساخت زیردریایی های پیشرفته در کشور شد و امروز ما در بحث زیردریایی پیشرفت قابل ملاحظه ای داشتیم.

امیر دریادار سیاری خاطرنشان کرد: ما افتخار داشتیم در اوایل سال 59 چند روزی در غرب کشور (کردستان و پاوه) در خدمت دکتر چمران باشیم و از نزدیک دکتر چمران را درک کنم، تازه فهمیدیم که ایشان از چه خلاقیتی و ابتکاری در بحث عملیات ویژه، چریک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید چمران دانشمند به تمام معنا و یک رزمنده واقعی بود

شهید چمران دانشمند به تمام معنا و یک رزمنده واقعی بود