مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 17:022022-06-22اقتصادي

رشد دو برابری تراکنش های گذرگاه خدمات دولت


بنا بر اعلام مرکز ملی تبادل اطلاعات، تعداد تراکنش های گذرگاه خدمات دولت (GSB) در مرکز ملی تبادل اطلاعات در دوماهه نخست امسال به بیش از 444 میلیون رسیده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد دو برابری را نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات ایران، نکته حائز اهمیت در این گزارش آن است که در اردیبهشت ماه سال جاری به رغم ثابت ماندن تعداد دستگاه سرویس دهنده نسبت به ماه فروردین، 57 سرویس جدید اضافه شده است.

به این ترتیب تعداد سرویس ها و متدهای پیاده سازی شده به 1364 رسید.

از سوی دیگر، پس از افت تعداد تراکنش های انجام شده در فروردین به دلیل تعطیلات نوروزی، گذرگاه خدمات دولت در اردیبهشت توانست حدود 270 میلیون تراکنش را ثبت کند که افزایش 95 میلیونی را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، از میان 68 دستگاه سرویس دهنده سازمان ثبت احوال کشور، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و وزارت کشور در صدر دستگاه های سرویس دهنده قرار دارند.

از سوی دیگر تا پایان اردیبهشت، از میان 348 دستگاه متصل به مرکز ملی تبادل اطلاعات به ترتیب سازمان تأمین اجتماعی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیشترین استفاده را از این خدمات داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد دو برابری تراکنش های گذرگاه خدمات دولت

رشد دو برابری تراکنش های گذرگاه خدمات دولت