مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 16:522022-06-22سياسي

رسانه حلقه وصل مسئولین و مطالبه گران


مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس گفت: ارتباط موثر دولت ها با رسانه ها برای ایجاد ارتباطات مردمی مهم است و در بخش مطالبه گری، - به گزراش خبرگزاری فارس از شیراز، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در جمع شورای بسیج رسانه استان فارس در پاتوق تبیین گفت: رسانه در زندگی اجتماعی انسان جایگاه ویژه دارد و زیباترین دلیل اهمیت رسانه وجود قرآن کریم به عنوان رسانه مکتوب پیامبر اسلام هستیم و رسانه نقش هدایتی جامعه بشری را ایفا می کند.

او ادامه داد: سایر انبیای الهی در رابطه خود با مردم رابطه رسانه ای داشته اند و کتاب های انبیا یک رسانه بوده و قرآن بیش از 1400 اسل یک رسانه اثرگذار محسوب می شود.

حجت الاسلام محمودی زاده تاکید کرد: از نقش رسانه نمی توان چشم پوشی کرد و امروزه ابزارهای رسانه ای و فضای نشر وسیع و سریع و سهل الوصول شده است و در نظام اسلامی ما به رسانه نگاه ویژه و ایده آل می شود و در افق نگاه ویژه ما به نظام، رسانه نقش ویژه می تواند ایفا کند و در جهاد تببین مورد تاکید مقام معظم رهبری رسانه مهم است.

او افزود: نقش رسانه در جهاد تبیین کلیدی است و به ابزار مختلف بیانگری می پردازد و در این میان بسیج رسانه در این میان به عنوان رسانه انقلابی نقش ویژه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه حلقه وصل مسئولین و مطالبه گران

رسانه حلقه وصل مسئولین و مطالبه گران