مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 15:422022-06-22اقتصادي

نمایشگاه گل اراک؛ زیبایی گل های ایران با ظرفیت صادرات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی و گلخانه ای و گیاهان دارویی اراک به مدت 6 روز (19 تا 24 ژوئن 2022) با حضور تولیدکنندگان گُل به ویژه شهر محلات، - نهمین نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی و گلخانه ای و گیاهان دارویی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی اراک درحال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه گل و گیاه، تجهیزات باغبانی و گلخانه ای و گیاهان دارویی اراک به مدت 6 روز (19 تا 24 ژوئن 2022) با حضور تولیدکنندگان گُل به ویژه شهر محلات، شهر گل ایران، میزبان مردم، دوست داران گل و گیاهان دارویی و گردشگران است.

نهمین نمایشگاه گل و گیاه اراک با هدف نمایش آخرین دستاورد ها در زمینه تولید گل و گیاهان دارویی و همچنین فراهم کردن زمینه لازم برای تجارت گل و توسعه بازار گل ایران دایر شده است.

حامد خورشیدی ، مدیر نمایشگاه اراک به خبرنگار ایران پرس گفت: دومین سال متوالی نمایشگاه گل و گیاه و گیاهان دارویی در استان مرکزی برگزار شده و در نمایشگاه امسال بیش از 5 هزار گونه گل و گیاه به نمایش درآمده است.

یکی از تولیدکنندگان گل از شهرستان محلات هم به خبرنگار ایران پرس گفت، شهرستان محلات، به شهر گل ایران شهرت دارد و گل های این منطقه به کشور های مختلف صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گل اراک؛ زیبایی گل های ایران با ظرفیت صادرات

نمایشگاه گل اراک؛ زیبایی گل های ایران با ظرفیت صادرات