مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 14:372022-06-22سياسي

هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام حسین کثیرلو ظهر امروز در دیدار با فرماندهان انتظامی استان اردبیل که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی، بازوان هماهنگ در تامین امنیت و عدالت در جامعه هستند.

وی افزود: با هر گونه اقدام که منجر به خدشه و یا ضعیف جلوه دادن اقدامات دستگاه قضایی و مراجع نظامی و امنیتی باشد، مطابق با قانون برخورد می شود.

رییس کل دادگستری استان اردبیل بر لزوم هم افزایی و تعامل و هماهنگی روزافزون و آموزش سازوکارهای الکترونیکی به ضابطین به منظور تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان تاکید کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در تامین امنیت، تصریح کرد: استان اردبیل به لحاظ قرار گرفتن در نوار مرزی از حساسیت خاصی برخوردار است لذا هوشیاری، اقتدار و توان نیروهای مرزبانی در پاسداری و حفاظت و تامین امنیت در مرزها همواره مایه مباهات بوده و امید است با اراده، ایمان، تعهد و تخصص، این موفقیت ها استمرار داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار، فرمانده انتظامی اردبیل و فرماندهی مرزبانی استان از اقدامات دستگاه قضایی استان در پشتیبانی و حمایت های قضایی از عملکردهای قانونی نیروهای انتظامی قدردانی نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی افزایش می یابد

هم افزایی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی افزایش می یابد