مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 14:322022-06-22اقتصادي

معضل سگ های ولگرد در شهر بردسیر و پاسخ مسئولان


پرسه زدن سگ های ولگرد در خیابان ها و پارک ها این روزها در حالی به رویدادی عادی در شهر بردسیر تبدیل شده که مطالبه مردم برای ساماندهی آنها با تصویب طرح های مختلف از سوی دستگاه های متولی تاکنون محقق نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسیر، جمعیت سگ های ولگرد و پرسه زدن آنها در کوچه پس کوچه های شهر بردسیر که پیش از این فقط شب ها به چشم می خورد، اکنون در طول روز هم مشاهده می شود که علاوه بر ترس و نگرانی شهروندان به تهدیدی جدی برای بهداشت و سلامت مردم این  شهر محسوب می شود.

پرسه زدن سگ های ولگرد در خیابان ها و پارک ها این روزها در حالی به رویدادی عادی در این شهر تبدیل شده که مطالبه مردم برای ساماندهی آنها با تصویب طرح های مختلف از سوی دستگاه های متولی تاکنون محقق نشده است.

از سویی انتقال بیماری هایی چون هاری، کیست، سالک، سالمونز و دیگر موارد از مهم ترین دلایلی است که مجموعه سلامت را نگران افزایش بی رویه جمعیت سگ های ولگرد و بلاصاحب در شهر بردسیر کرده است.

  گویا دستگاه های متولی تنها با عقیم سازی در جهت کاهش جمعیت سگ های ولگرد نقش دارند و این سگ ها بعد از عقیم سازی در محدوده اطراف شهر رها شده و دوباره وارد شهر می شوند.

برخی از اهالی شهر می گویند: سروصدا و مزاحمت این سگ ها که بیشتر به صورت گله ای حرکت می کنند فقط در شب بوده است، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضل سگ های ولگرد در شهر بردسیر و پاسخ مسئولان

معضل سگ های ولگرد در شهر بردسیر و پاسخ مسئولان