مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 14:222022-06-22سياسي

تشکیل پرونده 6 مدیر سابق متخلف در حوزه اراضی کشاورزی در گلستان


دادستان مرکز گلستان از تشکیل پرونده 6 مدیر سابق متخلف در حوزه اراضی کشاورزی در گلستان خبر داد و گفت: برای 6 نفر از مدیران سابق که در حوزه اراضی کشاورزی خیانت کردند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، اسپانلو امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: سال گذشته تعداد 123 هزار و 672 هزار پرونده در دادسراهای گلستان به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: این حجم زیاد از ثبت پرونده در دادسراهای گلستان نشان می دهد که قوه قضاییه چقدر با سختی و مشقت کار را دنبال می کند.

دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه قوه قضاییه در زمینه ارز ترجیحی با تمام قوا وارد میدان شد، ابراز کرد: اگر دادستانی به درستی به وظایف خود عمل کند قطعا شاهد کاهش آسیب ها در جامعه خواهیم بود.

اسپانلو با اشاره به اینکه قوه قضاییه مانند آیینه شفاف عمل می کند، خاطرنشان کرد: قوه قضاییه منتظر نمی ماند جرمی اتفاق بیافتد سپس وارد میدان شود قوه قضاییه شبانه روز در میدان حضور دارد.

* توقف ساخت و سازهای غیرمجاز در روستای زیارت گرگان وی با بیان اینکه رویکرد قوه قضاییه مردم محوری است، اظهار کرد: دادستان ها در سراسر استان گلستان بازدیدهای محله محور دارند و این بازدیدها سوری نیست اکنون حدود 14 موضوع را در محله های کوی عرفان و قلعه حسن شهرستان گرگان در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده 6 مدیر سابق متخلف در حوزه اراضی کشاورزی در گلستان

تشکیل پرونده 6 مدیر سابق متخلف در حوزه اراضی کشاورزی در گلستان