مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 14:022022-06-22ورزشي

ستوده نژاد خبر داد: دلایل تعطیلی ورزشگاه یادگار امام تبریز


مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: تا اطلاع ثانوی به دلیل بازسازی ورزشگاه یادگار امام این مجموعه ورزشی قابل استفاده نخواهد بود.

- حبیب ستوده نژاد در گفت و گو خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: طی نامه ای به سازمان لیگ فوتبال اعلام کردیم بازسازی ورزشگاه یادگار امام(ره) را آغاز شده و به احتمال زیاد برگزاری بازی ها در اوایل فصل در این ورزشگاه مقدور نباشد.

وی افزود: تعمیرات رختکن ورزشگاه از فردا بازی تراکتور با فجر سپاسی شیراز آ غاز شده و سرویس بهداشتی ها و آبخوری ها و ورزشگاه تخریب و مجددا احداث خواهند شد.

تعمیرات پایه های نورافکن را شروع کردیم  که پایه ها و بتن های آن در حال بازسازی است و از اقدامات دیگر تعمیرات ورزشگاه ترمیم سکوهای و پیست و زیباسازی ورزشگاه خواهد بود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان آ ذربایجان شرقی در مورد اینکه چرا در دو سال گذشته که فوتبال در این ورزشگاه تعطیل بود، بازسازی ورزشگاه آغاز نگردید، گفت: در سفر اخیر رییس جمهوری محترم به تبریز، 40 میلیارد توماان اعتبار برای بازسازی ورزشگاه یادگار امام در نظر گرفته شد و 12 میلیارد تومان هم اداره کل برای رختکن ها و نورافکن ها هزینه در نظر گفته که در مجموع نوسازی ورزشگاه 52 میلیارد هزینه در بر خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستوده نژاد خبر داد: دلایل تعطیلی ورزشگاه یادگار امام تبریز

ستوده نژاد خبر داد: دلایل تعطیلی ورزشگاه یادگار امام تبریز