مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 13:572022-06-22حوادث

عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی به دام افتادند


فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان 2 قاتل مسلحی که در اردیبهشت ماه سال جاری با شلیک سلاح کلاش جوانی 25 ساله را در شهر زاهدان به قتل رساندند دستگیر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان احمد طاهری امروز در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار کرد: در ساعات پایانی شب  بیست و یکم اردیبهشت ماه سال جاری، در پی گزارش یک مورد قتل مسلحانه، در بلوار جام جم شهر زاهدان، بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه قتل و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد که سرنشینان ناشناس یک دستگاه خودرو، با شلیک سلاح کلاش جوانی 25 ساله را به شدت مجروح و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تلاش پلیس برای شناسایی و دستگیری قاتلان ادامه داشت تا اینکه مأموران در جریان تحقیقات تخصصی خود عاملان این جنایت را که طی چند ماه گذشته با مقتول اختلاف مالی و ملکی داشتند شناسایی و مشخص شد متهمان پس از ارتکاب جنایت به مکانی نامعلوم گریخته کردند.

سردار طاهری بیان کرد: در نهایت با تلاش و پیگیری شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتلان مسلح در یکی از محلات حاشیه ای شهرستان زاهدان شناسایی و این 2 متهم 30 و 47 ساله پس از 40 روز فرار دستگیر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی به دام افتادند

عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی به دام افتادند