مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 13:472022-06-22سياسي

توقیف 3 شناور متخلف در خلیج فارس/ 5 متهم دستگیر شدند


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف 3 شناور تجاری و 76 میلیارد کالای قاچاق توسط مرزبانان بوشهر در بندر دلوار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی در مبارزه قاطعانه با مخلان اقتصادی و حمایت از تولید داخلی، مجموعه مرزبانی استان بوشهر تمام تلاش خود را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و پاسداری از قلمرو سرزمینی ایران اسلامی در جنوب غرب کشور و به کار گرفته است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در همین راستا مأموران پایگاه دریابانی بوشهر در آبهای ساحلی بندر دلوار با اشراف اطلاعاتی و رصد لحظه به لحظه و ایجاد گشت های مستمر دریایی، ضمن دستگیری 5 قاچاقچی، موفق شدند 3 شناور متخلف حامل کالای قاچاق را متوقف کنند.

سرهنگ شرفی در ادامه بیان داشت: در بازرسی از شناورهای توقیف شده، تعداد یک هزار و 250 ثوب پوشاک، تعداد 71 جفت کفش، 300 عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، 5 هزار و 188 عدد لوازم جانبی موبایل کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: ارزش محموله های قاچاق کشف شده توسط کارشناسان 76 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 3 شناور متخلف در خلیج فارس/ 5 متهم دستگیر شدند

توقیف 3 شناور متخلف در خلیج فارس/ 5 متهم دستگیر شدند