مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 13:422022-06-22سياسي

فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی از نیازهای اساسی استان لرستان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سرپرست پارک فناوری لرستان در جلسه مشترک پارک علم و فناوری و شرکت شهرک های صنعتی لرستان درباره فعالیت های پارک فناوری در حوزه کارآفرینی بیان کرد: - سرپرست پارک فناوری لرستان گفت: فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی و کارسازی از نیازهای اساسی استان لرستان است و برای بهبود این فرهنگ، پارک علم و فناوری لرستان برنامه هایی را طرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سرپرست پارک فناوری لرستان در جلسه مشترک پارک علم و فناوری و شرکت شهرک های صنعتی لرستان درباره فعالیت های پارک فناوری در حوزه کارآفرینی بیان کرد: فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی و کارسازی از نیازهای اساسی استان لرستان است و برای بهبود این فرهنگ پارک علم و فناوری لرستان برنامه های بلند مدت و میان مدتی را طرح ریزی نموده است.

فرهاد نامداری تشریح کرد: رسالت جدید پارک در حوزه برگزاری ایده شوها این است که ابتدا نیاز بازار را سنجیده و در راستای تأمین این نیازها، ایده های جدید را شناسایی و پرورش دهد.

وی با تاکید بر اینکه در استان لرستان هیچ نیازی نیست که ظرفیت داخل استان نتواند آن را تامین کند ابراز امیدواری کرد که این روش بتواند مجموعه های فناور قوی برای استان ایجاد نماید که توانایی انطباق پذیری با شرایط مختلف را داشته با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی از نیازهای اساسی استان لرستان است

فرهنگ سازی در حوزه کارآفرینی از نیازهای اساسی استان لرستان است