مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 12:472022-06-22اجتماعي

زنجان در حالت آماده باش/ هوای زنجان ناسالم شد


کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با توجه به شاخص کیفی هوا در زنجان هوای زنجان ناسالم شد.

- الناز هاشمی، کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: شاخص کیفی هوا در سه ساعت گذشته منتهی به ساعت 12 به میزان161 میکرون است که بر همین اساس ذرات معلق در هوا با قطر کمتر از 10 میکرون و وضعیت کیفی هوا در ناسالم است.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: بر همین اساس با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار و افزایش شاخص کیفیت هوا، جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان برگزار و تصمیمات لازم برای روزهای چهارشنبه و پنج شنبه گرفته شده است.

وی افزود: طبق مصوبه باید ماسک استاندارد توسط شهرداری های تابعه به نیروهای خدماتی و پاکبان ها توزیع شود.

هاشمی به تعطیلی مهدکودک و مراکز آموزشی غیر دولتی نیز تاکید کرد و گفت: موافقت مدیران با مرخصی اولیای کودکانی که به مهد کودک می روند نیز از دیگر مصوبات این جلسه بود.

کارشناس بررسی آلودگی هوا و تغییر اقلیم اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان تصریح کرد: موافقت با درخواست مرخصی برای همه افراد دچار مشکل تنفسی و قلبی به تشخیص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنجان در حالت آماده باش/ هوای زنجان ناسالم شد

زنجان در حالت آماده باش/ هوای زنجان ناسالم شد