مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 11:272022-06-22سياسي

وجود 1200 مسجد در زنجان/تنها 300 مسجد فعال است


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تنها 300 مسجد در زنجان فعال است، گفت: بیشتر مساجد غیر فعال روستایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام سعید احمدی ظهر در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در سال 1360 به دستور امام راحل تاسیس شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه تبلیغات اسلامی در راستای تبلور اسلام ناب محمدی و مسائل دینی و اخلاقی ناظر به مناسبت های دینی و مذهبی تاسیس شد، افزود: در ابتدا رسالت سازمان تبلیغ سنتی بود، لذا اعزام مبلغ در ماه رمضان و ماه محرم یکی از رسالت های اصلی این سازمان محسوب می شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 85 خانه عالم در روستاهای استان وجود دارد که در آن روحانیون با خانواده های خود مستقر بوده و امورات اهالی را انجام می دهند بیان کرد: پس از افزوده شدن یک سری فعالیت ها به وظایف سازمان از جمله هیأت های مذهبی، تشکل های مذهبی و.

تبلیغات اسلامی کار را گسترده کرد و روز به روز بر حجم این فعالیت ها اضافه می شود.

وی با اشاره به اینکه امسال انتخابات شورای هیأت های مذهبی برگزار شد و با ورود چهره های جوان و شاخص شورای خوبی در استان و شهرستان شاهد بودیم، گفت: در استان 25 هیأت مذهبی وجود دارد که به ویژه در ایام کرونا با کارکرد جدید اقدامات قابل توجهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 1200 مسجد در زنجان/تنها 300 مسجد فعال است

وجود 1200 مسجد در زنجان/تنها 300 مسجد فعال است