مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 10:322022-06-22سياسي

کسبه نمونه شهرری تقدیر شدند/ انصاف، شرط انتخاب اصناف برتر


به مناسبت روز ملی اصناف، نخستین آیین گردهمایی و تجلیل از کسبه نمونه و باانصاف منطقه 20 در حرم حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، نخستین آیین گردهمایی و تجلیل از کسبه نمونه محلات منطقه 20 و گرامیداشت روز ملی اصناف با حضور حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری و رؤسای اتحادیه های صنفی و جمعی از کسبه در تالار شیخ صدوق آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار شد.

سوابق کسبه بازار شهرری در مردم داری، درخشان است حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم ضمن اشاره به پیشینه تاریخی بازاریان شهرری در پیروزی انقلاب اسلامی و حضور آنان در عرصه جنگ و جهاد، خواستار حفظ و تقویت این روحیه جهت تامین آسایش و امنیت اقتصادی مردم شد .

معاون استاندار تهران در ادامه با تاکید بر حمایت از کسبه، انصاف را مهمترین عامل کسب و کار معرفی کرد.

341 میلیارد تومان تخلف صنفی در طی دو سال لطف الله ستاره رییس اتاق اصناف شهرستان ری نیز در این مراسم اظهار کرد: از ابتدای فروردین ماه سال 99 تا امروز، بیش از 140 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام گرفته که 6 هزار و 658 واحد صنفی به دلیل تخلفات گران فروشی، کم فروشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسبه نمونه شهرری تقدیر شدند/ انصاف، شرط انتخاب اصناف برتر

کسبه نمونه شهرری تقدیر شدند/ انصاف، شرط انتخاب اصناف برتر