مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:572022-06-22سياسي

لزوم ورود دستگاه قضا برای رفع مشکلات صنعت آسانسور کرمان


سرپرست اتحادیه آسانسور، پله برقی و خدمات وابسته استان کرمان خواستار ورود دستگاه قضا برای رفع مشکلات صنعت آسانسور در کرمان شد.

- سرپرست اتحادیه آسانسور کرمان تأکید کرد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حمید عباسی صبح امروز در جلسه با مسئول اداره پیشگیری های قضایی، امنیتی و انتظامی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت: شرکت های آسانسور کرمان در ابتدا زیر نظر اتحادیه تأسیسات مکانیکی ساختمان قرار داشتند، اما با پیگیری های مستمر در کل کشور به ویژه از سوی پورابراهیمی نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، انتخابات اتحادیه کشوری آسانسور با مصوبه هیئت عالی نظارت در ایران برگزار شد که در نهایت این نهاد از سال 97 فعالیت خود را آغاز کرد و سپس در اکثر استان ها شعب آن راه اندازی شد.

  وی افزود: با ابراز تأسف وضعیت آسانسورها در سطح استان کرمان بسیار اسفناک است، اما با دستورالعمل ها و بخشنامه هایی که بازدارندگی چندانی ندارند، نمی توان در راستای بهبود این شرایط اقدام چندانی انجام داد به همین دلیل نیازمند ضمانت اجرایی قوی مانند دادگستری هستیم.

عباسی با اشاره به مشکلات صنعت آسانسور در استان کرمان تصریح کرد: در حال حاضر 35 شرکت فاقد پروانه کسب در سطح استان در حال فعالیت هستند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دستگاه قضا برای رفع مشکلات صنعت آسانسور کرمان

لزوم ورود دستگاه قضا برای رفع مشکلات صنعت آسانسور کرمان