مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 09:222022-06-22بين الملل

چرا ائتلاف صهیونیستی علیه ایران شکست می خورد؟


رژیم صهیونیستی بعد از ناکامی در پرونده هسته ای ایران و شکست در مقابله با نفوذ کشورمان در منطقه، مجددا بحث تشکیل یک ائتلاف منطقه ای علیه تهران را پیش کشیده که اما و اگرهای زیادی در آن وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، رژیم صهیونیستی بعد از ناکامی در پرونده هسته ای ایران و شکست در مقابله با نفوذ کشورمان در منطقه، مجددا بحث تشکیل یک ائتلاف منطقه ای علیه تهران را پیش کشیده که اما و اگرهای زیادی در آن وجود دارد.

بعد از اعترافات متعدد کارشناسان و محافل صهیونیستی و همچنین مقامات ارتش این رژیم از جمله آویو کوخاوی رییس ستاد ارتش اسراییل درباره تهدیدهای استراتژیک پیش روی  تل آویو در هر جنگ آینده ، اطلاعات و شاخص ها نشان می دهد که صهیونیست ها در صدد تشکیل یک ائتلاف منطقه ای برای مقابله با ایران و تضعیف نفوذ آن در منطقه هستند.

البته تشکیل ائتلاف علیه ایران در منطقه یکی از اهداف طولانی رژیم صهیونیستی بوده که در ضمن توافق های عادی سازی آن با برخی کشورهای عربی قرار دارد؛ اما تاکنون به این هدف دست نیافته است.

در همین چارچوب اخیرا بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و آویو کوخاوی، رییس ستاد ارتش این رژیم به شکل علنی درخواست تشکیل یک ائتلاف منطقه ای با مشارکت کشورهای عربی علیه ایران را داده اند و از دولت آمریکا خواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا ائتلاف صهیونیستی علیه ایران شکست می خورد؟

چرا ائتلاف صهیونیستی علیه ایران شکست می خورد؟