مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 08:322022-06-22سياسي

چهلم استاد فاطمی نیا به توصیه خودش برگزار نمی شود


براساس توصیه های مؤکد و مکرر استاد فاطمی نیا، در احتراز از برگزاری مجالس ترحیم و بزرگداشت برای خود، به مناسبت چهلمین روز درگذشت ایشان، مراسم ترحیمی از سوی خانواده و نزدیکانش برگزار نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا استاد برجسته اخلاق، کتابشناس، استاد حوزه و سخنرانی مذهبی 26 اردیبهشت ماه بعد از سال های بیماری دارفانی را وداع گفت و به ملکوت اعلی پیوست.

حدود 40 روز از وفات این استاد اخلاق می گذرد و در این روزها بارها نکات اخلاقی و آموزنده بسیاری از سبک زندگی و بیانات ایشان مطرح شده که آخرین آن شاید مرتبط با برنامه گرامیداشت روز اربعین وفاتش باشد.

صفحه رسمی مجازی ایشان با اطلاعیه ای اعلام داشت: پیرو لطف بزرگواران در خصوص پیگیری مراسم اربعین استاد فاطمی نیا به عرض مبارک می رساند: ما نیز به عنوان بخشی از دوستداران آن استاد، جزو منویّاتمان بود که به عنوان تعظیم از آن لطیفه الهی، مراسمی داشته باشیم.

 لکن از آنجایی که توصیه های مؤکد و مکرر استاد در خلوات و جلوات، در احتراز از اینگونه مجالس برای خودشان بود، لذا ما نیز عمل به وظیفه می کنیم که همانا خواسته آن عزیز باشد.

براین اساس مجلس ترحیم و بزرگداشتی به مناسبت چهلم آیت الله فاطمی نیا برگزار نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهلم استاد فاطمی نیا به توصیه خودش برگزار نمی شود

چهلم استاد فاطمی نیا به توصیه خودش برگزار نمی شود