مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 07:572022-06-22سياسي

قاضی عسکر: افزایش اجاره بها رسیدگی شود/ تجار باید اقتصاد را به چرخش دربیاورند


تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) با بیان اینکه تجار باید اقتصاد را به چرخش دربیاورند گفت: علم، برنامه ریزی، کاروتلاش، کسب وکار، مصرف و مدیریت اقتصاد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) شامگاه سه شنبه در آیین گرامیداشت روز ملی اصناف که در تالار شیخ صدوق این آستان برگزار شد، با بیان اینکه اسلام طرفدار توسعه اقتصادی است، اظهار کرد: جامعه اسلامی باید به قدری قدرتمند شود که دست برتر را داشته و نیازمند سلطه گران و زورگویان نباشد.

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) افزود: به دلیل مسؤولان بی کفایت، بسیاری از کشورهای اسلامی، با داشتن ذخایر، منابع و امکانات اقتصادی تحت سلطه زورگویان دنیا هستند و در ذلت به سر می برند.

وی سپس با بیان اینکه اسلام برای توسعه اقتصادی بر روی شش محور تاکید دارد، گفت: محورهای اول و دوم علم و برنامه ریزی است.

اسلام همواره مردم را به فراگیری علم و دانش ترویج می کند همچنین برنامه ریزی نیز از نکات مهمی است که نظام اسلامی بدون آن هرگز نمی تواند به موفقیت دست پیدا کند.

  حجت الاسلام قاضی عسکر با بیان اینکه اگر مدیریت و برنامه ریزی درست باشد فقر در جامعه وجود نخواهد داشت، ادامه داد: طبق روایات؛ سوء مدیریت کلید فقر است لذا اگر درست برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاضی عسکر: افزایش اجاره بها رسیدگی شود/ تجار باید اقتصاد را به چرخش دربیاورند

قاضی عسکر: افزایش اجاره بها رسیدگی شود/ تجار باید اقتصاد را به چرخش دربیاورند