مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 07:322022-06-22سياسي

قصه جشن میوه ها و رونق گردشگری در استان یزد


امروزه جشن میوه در قالب جشنواره ها جزو یکی از جذابترین و پرطرفدارترین رویدادهای گردشگری شدند و یزد از بهار تا زمستان میزبان این جشنواره هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، یکی از اتفاقات خوبی که با پیوست گردشگری اتفاق افتاده مراسم های شکرانه برداشت میوه و جشن میوه ها و جشنواره های متعدد فرهنگی بود که توانست در یزد به خوبی برنامه ریزی شود، جشن هایی که در ایران باستان نیز به وفور متناسب با برداشت میوه ها و با رویکرد شکرگزاری برگزار می شد.

یکی از مهمترین این جشن ها را می توان جشن انار عنوان کرد که جزو پرطرفدارترین جشنهای برداشت میوه در استانهایی مانند یزد و کرمان است، این جشنواره به خوبی توانست جای خود را در کشور باز کند و به یکی از مهمترین رویدادهای ملی گردشگری تبدیل شود.

جشن انار یا ناردونه یکی از جشنهایی بود که شهرستان تفت برای اولین بار به صورت جشنواره گردشگری میزبان آن شد و توانست در این وریداد ضریب اشغال هتلها را به 100 درصد برساند و جمعیت بسیار زیادی را به سوی خود روانه کند، انهم نه فقط از سایر استانها و شهرستانها بلکه یزدی های زیادی نیز به سمت این جشن روانه شدند و در آن شرکت کردند.

پس از این که رویداد گردشگری انار توانست طرفداران زیادی پیدا کند و جامعه محلی به خوبی از آن ذی نفع شدند، جشنواره های متعدد برداشت میوه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قصه جشن میوه ها و رونق گردشگری در استان یزد

قصه جشن میوه ها و رونق گردشگری در استان یزد