مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 07:122022-06-22اجتماعي

اعزام روزانه 500نفر به عتبات از مرز خسروی بدون روادید


فرماندار قصرشیرین با اعلام خبر بازگشایی مرز خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات، از اعزام بدون روادید روزانه 500نفر به عتبات عالیات ازاین مرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توافق طرفین در مرز زمینی خسروی در شهرستان قصرشیرین از هفته آینده، روزانه 500 نفر بدون روادید در قالب کاروان های رسمی سازمان حج و زیارت از این مرز به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی با اشاره به اهمیت بازگشایی مرز خسروی، افزود: با توجه به ظرفیت ها و زیرساخت های موجود در مرز زمینی خسروی و همچنین مسافت کوتاه تر این مسیر قطعاً در همایش بزرگ اربعین خیلی از هم وطنان این مرز را برای تردد انتخاب خواهند کرد.

فرماندار قصرشیرین تصریح کرد: تمامی دستگاه ها و نهادهایی که در آماده سازی زیرساخت ها نقش دارند باید تلاشی 24 ساعته برای فراهم کردم زیرساخت های لازم در اربعین داشته باشند.

وی ادامه داد: امیدواریم در اربعین 1401 میزبان خوبی برای زائرانی باشیم که مرز خسروی را به واسطه نزدیکی و آماده بود زیرساخت ها انتخاب می کنند باشیم.

تاتار خاطرنشان کرد: در بازدید اخیر استاندار کرمانشاه و اعضای ستاد استانی اربعین از مرز و پایانه مرزی خسروی تمهیدات خوبی برای تردد راحت و بهتر زائران اندیشیده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام روزانه 500نفر به عتبات از مرز خسروی بدون روادید

اعزام روزانه 500نفر به عتبات از مرز خسروی بدون روادید