مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 تیر 1401 ساعت 04:372022-06-22ورزشي

پیکان جوانان ایران در راه اروپا!/ باشگاه بی حاشیه ای که مدیرعامل عوض کرد


تیم فوتبال پیکان تهران فصل گذشته به دنبال جوانگرایی و میدان دادن به بازیکنان مستعد و جوان بود با این حال در نتیجه گیری هم عملکرد قابل قبولی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پیکان در لیگ برتر بیست و یکم یک تیم حیرت انگیز بود تیمی که بیشترین تمرکزش را آنطور که مربیان و مدیران این باشگاه می گفتند بر روی کشف و پرورش ستاره های جوان و آینده دار فوتبال کشور گذاشت.

تقریبا کلید  واژه بازیکن سازی و جوانگرایی تقریبا در تمامی مصاحبه های مدیران، مربیان و بازیکنان پیکان دیده و شنیده شد.

پیکان جوانانی که در ابتدای فصل خوب نتیجه گرفت و در 7 هفته ابتدایی لیگ 4 برد به دست آورد به طوریکه همه از این تیم به عنوان یکی از شگفتی سازهای لیگ صحبت می کردند.

حتی در سوالات خبرنگاران این پرسش دیده می شد که پیکان در این فصل به فکر کسب سهمیه آسیایی هست ؟ اما روند موفقیت آمیز پیکان بعد از هفته هشتم با دو باخت متوالی مقابل استقلال و پرسپولیس تغییر کرد، پیکانی ها روی خط تساوی حرکت کردند.

  نیم فصل دوم برای باشگاه پیکان موفقیت آمیز نبود و این تیم فقط یک برد در هفته هفدهم مقابل ذوب آهن به دست آورد و در نهایت هم با 7 برد 15 مساوی و 8 شکست روی پله نهم جدول لیگ ایستاد، رتبه ای که برای این تیم بدون هوادار تهرانی قابل قبول به نظر می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکان جوانان ایران در راه اروپا!/ باشگاه بی حاشیه ای که مدیرعامل عوض کرد

پیکان جوانان ایران در راه اروپا!/ باشگاه بی حاشیه ای که مدیرعامل عوض کرد