مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 22:472022-06-21حوادث

دوستی اجتماعی حقه ای برای هوسرانی


او مرا تهدید کرد اگر به خواسته اش توجهی نکنم ماجرای ارتباط مان را به خانواده ام اطلاع می دهد و مرا نیز رها می کند و به این دوستی پایان می دهد به همین دلیل من هم فریب خوردم و از خانه فرار کردم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، این ها بخشی از اظهارات دختر 14 ساله دانش آموزی است که هنوز در شوک یک ارتباط شیطانی قرار داشت او که به همراه پدر و مادرش به کلانتری مراجعه کرده، تا از پسری شکایت کند که زندگی و آینده اش را به نابودی کشانده است درباره این ماجرای تاسف بار به کارشناس اجتماعی کلانتری قاسم آباد مشهد گفت: از چند ماه قبل یکی از همکلاسی هایم مدام برایم از پسری سخن می گفت و او را دوست اجتماعی خود معرفی می کرد.

هر روزی که به مدرسه می رفتم او از خوشگذرانی و پیام هایی حرف می زد که بین او و دوست پسرش اتفاق افتاده بود.

او همواره مرا نیز تشویق می کرد تا از این فرهنگ سنتی دست بردارم و یک دوست اجتماعی برای خودم انتخاب کنم سیما آن قدر با نشان دادن تصاویر و فیلم هایی در فضای مجازی بر افکار و روح و روانم تاثیر گذاشته بود و مرا ترغیب به ارتباط با جنس مخالف می کرد که بالاخره تسلیم شدم و تصمیم گرفتم این نوع ارتباط را تجربه کنم .

این دختر نوجوان در حالی که مانند ابر بهاری اشک می ریخت ادامه داد ،سیما وقتی از تصمیم من آگاه شد بلافاصله مرا با جعفر آشنا کرد بدین ترتیب ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستی اجتماعی حقه ای برای هوسرانی

دوستی اجتماعی حقه ای برای هوسرانی