مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 22:122022-06-21اقتصادي

توزیع 70 تن شکر با قیمت مصوب دولتی در کاشان


سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان گفت: در طرح کرامت رضوی با همکاری جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی، جهاد کشاورزی و فرمانداری کاشان، شکر دولتی در بسته های 3 کیلوگرمی و با قیمت هر کیلو 16 هزار تومان در سطح شهرستان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، محمد شریف زارعی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان در حاشیه بازدید از محل بسته بندی و توزیع شکر دولتی در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع 70 تن شکر به قیمت دولتی در طرح کرامت رضوی در سطح شهرستان اظهار داشت: در طرح کرامت رضوی با همکاری جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی، جهاد کشاورزی و فرمانداری کاشان، شکر دولتی در بسته های 3 کیلوگرمی و با قیمت هر کیلو 16 هزار تومان در سطح شهرستان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه فروش آزاد شکر دولتی ممنوع است، خاطرنشان کرد: توزیع شکر دولتی با محوریت 57 قرارگاه محله اسلامی و مرکزیت مساجد شهرستان، با قیمت دولتی مستقیماً به دست خانوارها در تمام روستاها، بخش ها و سطح شهرستان رسیده و این موضوع باعث کنترل قیمت این محصول در بازار می شود.

مواد خوراکی و غذایی احتکار شده، با قیمت دولتی به مردم عرضه خواهد شد زارعی ضمن اشاره به توزیع 26 تن روغن خوراکی به همین شیوه در روزهای آینده در سطح شهرستان، در مورد کالاهای اهتکاری کشف شده ابراز داشت: در بحث کنترل بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 70 تن شکر با قیمت مصوب دولتی در کاشان

توزیع 70 تن شکر با قیمت مصوب دولتی در کاشان