مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 19:272022-06-21سياسي

تأمین کالاهای اساسی ویژه ماه محرم در بازار استان سمنان


کالاهای اساسی به وفور در بازار استان سمنان تأمین شده است و هیأت های مذهبی دغدغه ای برای برنامه های پیش روی خود در ماه محرم نداشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهمیرزاد، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر امروز در نشست صمیمانه با اعضای شورای هیأت های مذهبی شهرستان های استان سمنان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و معاون سازمان تبلیغات اسلامی در مجتمع فرهنگی آمورشی شهید کلاهدوز شهمیرزاد برگزار شد، اظهار کرد: از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، اقدامات بسیار خوبی شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: از محل سفر ریاست جمهوری به استان سمنان بیش از 15 هزار میلیارد تومان تسهیلات و اعتبار عمرانی اقتصادی برای این استان تخصیص یافته است.

استاندار سمنان ادامه داد: با تخصیص اعتبارات مصوب، کار در پروژه های نیمه تمام در این استان برای تسریع در روند تکمیل پروژه ها، آغاز شده است.

هاشمی ضمن قدردانی از همراهی روحانیون، ائمه جمعه و جماعات، کسبه، اصناف، مؤثرین، ذی نفوذان و مردم استان سمنان به واسطه همراهی در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها، افزود: با بصیرت و همراهی مردم، کوچک ترین دغدغه و تجمعی در اجرای این طرح در استان نداشتیم و کالاها و اقلام موردنیاز در بازار به وفور تأمین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین کالاهای اساسی ویژه ماه محرم در بازار استان سمنان

تأمین کالاهای اساسی ویژه ماه محرم در بازار استان سمنان