مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 19:172022-06-21اقتصادي

نماد 18 متری این شهر کشور فروریخت!


المان 18 متری «تنگ ورشو» بروجرد فروریخت؛ طرحی که قرار بود به عنوان یک نماد در شهر ملی ورشو خودنمایی کند تا مردم و گردشگرانی که به این دیار می آیند با دیدن این المان بدانند در شهری هستند که فرهنگ و تاریخش با ورشو گره خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایران، هر چند ساخت این سازه در اوایل سال 1400 کلید خورد و در مراحل پایانی ساخت قرار داشت اما از مدتی قبل پوسته بیرونی این المان ترک خورده و شهردار دستور توقف ساخت داده بود که در نهایت پوسته بیرونی این المان روز یکشنبه به یکباره فروریخت.

یحیی عیدی بیرانوند ، شهردار بروجرد گفت: پروژه تنگ ورشو در میدان امام حسن(ع) بروجرد به علت عدم استحکام سازه 18 متری فروریخت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در ماه های پایانی سال 99 آغاز شد که در زمان شهردار قبلی بوده است، افزود: پوسته رویی تنگ ورشو که از جنس سیمان بود از مدت ها پیش دچار ترک خوردگی شده بود و ما آن را به علت مشکلات فنی و نشست سازه متوقف کرده بودیم اما به دنبال وزش تندبادهای اخیر به یکباره کل پوسته فروریخت.

وی تصریح کرد: برای ساخت این المان 500 میلیون تومان هزینه شده بود.

عیدی بیرانوند ضمن عذرخواهی از مردم بروجرد، افزود: بررسی های ما نشان می دهد در سنوات گذشته مطالعات فنی و محاسبات علمی درخصوص اجرای المان فوق صورت نگرفته و این مساله موجب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماد 18 متری این شهر کشور فروریخت!

نماد 18 متری این شهر کشور فروریخت!