مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 18:222022-06-21حوادث

دستگیری عامل تیراندازی در عروسی


فردی که در مراسم عروسی محله گلشن (خاک سفید) با تیراندازی شبانه رعب و وحشت میان شهروندان ایجاد کرده بود، دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، معاون اطلاعات کلانتری 144 جوادیه دراین باره گفت: شخصی که چند شب قبل در مراسم عروسی با سلاح شکاری شلیک و موجب هراس اهالی شده بود، با تحقیقات نامحسوس بلافاصله دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده است.

سرگرد یعقوب کریمی با بیان اینکه فرد مجوز حمل سلاح شکاری داشته، افزود: با توجه به اینکه ترکیب جمعیتی محله گلشن از قومیت های متفاوتی است، برخی بنا به رسوم قومیتی شان در مراسم عروسی تیراندازی می کنند که به دلیل به خطر افتادن امنیت جانی و روانی مردم، ولو با دارا بودن مجوز اسلحه، پلیس با این موضوع با سرعت و دقت برخورد می کند.

به گفته معاون اطلاعات کلانتری 144 جوادیه، تیراندازی در مجلس عروسی رسم غلطی است که هر از گاهی از سوی قومیت های ساکن در محله گلشن (خاک سفید) اجرا می شود و با توجه به تراکم جمعیتی بالای محله های اطراف، بسیار پرخطر است.

این افراد مجرم اندهمچنین سردار مهدی حاجیان سخنگو ی فرماندهی کل انتظامی کشور درباره برخورد با استفاده کنندگان از سلاح در مراسم مختلف گفت: حتی اگر این افراد سلاح شان مجاز باشد، مجرم شناخته می شوند چراکه محل استفاده از سلاح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل تیراندازی در عروسی

دستگیری عامل تیراندازی در عروسی