مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 17:322022-06-21اجتماعي

جشنواره ملی عکس تالاب میقان برگزار می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی از برگزاری سومین جشنواره ملی عکس تالاب میقان تا پایان تیر ماه امسال در اراک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک به نقل از میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان با تأکید بر لزوم معرفی ظرفیت های بی نظیر طبیعی و گردشگری تالاب میقان اظهار کرد: معرفی تالاب میقان، حفاظت از محیط زیست و حیات وحش، حفاظت از اکوسیستم تالابی، موضوع این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم منطقه میقان را جهانی کنیم چراکه بهترین منطقه زیست محیطی کویری است افزود: این جشنواره با هدف شناساندن منطقه میقان برگزار خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی ادامه داد: در این جشنواره دو بخش مجزا برای عکاسان حرفه ای و آماتور در نظر گرفته شده است که افراد می توانند با عکاسی از جاذبه های طبیعی تالاب، کویر، مرداب، دریاچه و پرندگان آبزی در جشنواره حضور داشته باشند و علاوه بر آن نیز شرکت کنندگان می توانند از تهدیدات این منطقه و همچنین آسیب های زیست محیطی وارد شده به تالاب میقان عکاسی کنند.

مرزبان گفت: بخش اصلی شامل: تالاب و کویر میقان اراک، گنجینه زیستی پرندگان، پستانداران و خزندگان تالاب و کویر میقان، چشم اندازها و جاذبه های طبیعی تالاب و کویر میقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی عکس تالاب میقان برگزار می شود

جشنواره ملی عکس تالاب میقان برگزار می شود