مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 16:522022-06-21سياسي

گمرک کشور اجازه وارد شدن کالاهای ثبت سفارش نشده را ندارد


نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گمرک اعلام کرد که معاون اول رییس جمهور طی دستوری به گمرکات کشور اعلام کرده که هیچ کالای بدون ثبت سفارش حق وارد شدن به کشور را ندارد.

- شهباز حسن پور بیگلری نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز سه شنبه (31 خرداد) این کمیسیون، اظهار داشت: امروز جلسه ای با محوریت تخصیص ارز دارو و علت دیر تخصیص یافتن آن با حضور مقاماتی از وزارت بهداشت، گمرک، سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد برگزار شد.

وی افزود: دستگاه های ذیربط گزارش هایی از اقدامات خود در تخصیص ارز دارو به اعضای کمیسیون ارائه کردند و پس از استماع گزارش ها مقرر شد که کلیه دستگاه ها به صورت مکتوب در اختیار کمیسیون قرار بگیرد و بعد از بررسی های لازم به مراجع قضایی ارسال شود.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آن چیزی که در جلسه امروز بیشتر حائز اهمیت بود این مورد بود که افرادی بدون ثبت سفارش مخصوصا در بحث واردات سرم که دستگاه های ذیربط تقصیری در آن نداشتند.

حسن پور تصریح کرد: سازمان غذا و دارو اطلاعی از واردات آن نداشته و همچنین گمرک کشور نیز اعلام کرده است که به مناطق ازاد وارد شده است از این موضوع اطلاعاتی نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گمرک کشور اجازه وارد شدن کالاهای ثبت سفارش نشده را ندارد

گمرک کشور اجازه وارد شدن کالاهای ثبت سفارش نشده را ندارد