مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 16:372022-06-21سياسي

آیین بزرگداشت روز بسیج اساتید / تاکید استادان بر حضور جدی در میدان جهاد تبیین


مراسم گرامیداشت بسیج اساتید صبح امروز با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و با حضور جمعی از اساتید بسیجی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، مراسم گرامیداشت بسیج اساتید صبح امروز سه شنبه (31 خردادماه) با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب و با حضور جمعی از اساتید بسیجی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد.

در این مراسم، حجج اسلام عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه و مصطفی رستمی رییس نهاد نمایندگی رهبر انقلاب در دانشگاه ها، مهدی چمران رییس شورای شهر تهران، سردار سرتیپ پاسدار سید قاسم قریشی جانشین بسیج مستضعفین، فرهاد دانشجو رییس دانشگاه تربیت مدرس، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، علی سلاجقه رییس سازمان حفاظت از محیط زیست و تعدادی از اساتید بسیجی نیز در این مراسم حضور داشتند.

همچنین از مقام سرداران شهید حسن طهرانی مقدم و محسن فخری زاده و تعدادی از اساتید منتخب به عنوان اساتید شاخص بسیجی تجلیل شد.

    رهبر انقلاب: اساتید بسیجی در همه زمینه ها پیشران باشند حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب در پیامی به نشست بسیج اساتید کشور تاکید کردند: علم نافع و پیشرفته اساتید چه در موضوعات راهبردی و اساسی و چه در مسائل نقد و کاربردی نیاز حتمی و فوری کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین بزرگداشت روز بسیج اساتید / تاکید استادان بر حضور جدی در میدان جهاد تبیین

آیین بزرگداشت روز بسیج اساتید / تاکید استادان بر حضور جدی در میدان جهاد تبیین