مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 خرداد 1401 ساعت 16:172022-06-21اجتماعي

بازگشایی مرز خسروی از هفته آینده برای زائران


روزانه 400 تا 500 نفر، بدون روادید در قالب کاروان های رسمی سازمان حج و زیارت با موافقت طرف عراقی از طریق این مرز عازم عتبات عالیات خواهند شد.

- فرماندار شهرستان قصرشیرین کرمانشاه گفت: بعد از رایزنی های با طرف عراقی مرز خسروی برای زائران عتبات عالیات از هفته آینده بازگشایی می شود.

مرادعلی تاتار در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به بازگشایی مرز زمینی خسروی برای اعزام زائران به عتبات عالیات اظهار داشت: روزانه 400 تا 500 نفر، بدون روادید در قالب کاروان های رسمی سازمان حج و زیارت با موافقت طرف عراقی از طریق این مرز عازم عتبات عالیات خواهند شد.

فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه در سال های اخیر راهپیمایی اربعین به بزرگ ترین گردهمایی انسانی تبدیل شده است گفت: با توجه به اینکه مرز خسروی دارای مناسبت ترین محورهای مواصلاتی و راه های دسترسی است که در رفاه حال زائران موثر خواهد بود، تعداد قابل توجهی از هموطنان عزیز این منطقه را انتخاب خواهند کرد.

تاتار با اشاره به اینکه شهرستان قصرشیرین از دیرباز میزبان و خادم زائران عتبات عالیات بوده است افزود: تمامی ادارات و دستگاه ها شبانه روزی پای کار هستند و امکانات هتل ها و زائرسراها و راه دسترسی شهرستان قصرشیرین بسیار شاخص بوده و از سوی دیگر این مرز نزدیکترین نقطه از کشور به پایتخت عراق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشایی مرز خسروی از هفته آینده برای زائران

بازگشایی مرز خسروی از هفته آینده برای زائران